středa 28. listopadu 2007

Tenkrát poprvé

Všechny milovníky rubriky Bravíčka "První milování" bohužel zklamu, žádný lechtivý příběh to nebude

Ale o tom, že i v St Andrews se dá zažít různé nové poprvé!
  • Dnes měly premiéru jabka v županu, poprvé za tři roky jsem je dělala někde jinde než doma a světe div se, "doma" mají k dispozici i takovýto děrovátku na jádro:-)
  • Poprvé jsem slavila Halloween, mimo jiné vydlabávala pumpkin a pak ho jedla s kuřetem. Po maškarní párty jsem poprvé od doby prvních pádů jsem se vysekala na kole. Ale na rozdíl od odřenin z parku na Pražáku (hned na sídlišti mám veeeeeelký park, heč!), kdy jsem se vztekala a praštila dědovi kolo o zem, tak tyhle pády mohly být na podívání mnohem zábavnější. Napadlo mě poptat se na radnici,jestli by mi neudělali kopii té noci z bezpečnostních kamer, které tu jsou na každým kroku, zájemcům s radostí zapůjčím.
  • Poprvé jsem propařila noc v novém klubu, který otevíral minulý týden, dokonce nám povolil donést si svůj alkohol, ale na Facebooku jaksi zapomněli napsat, že je to bez vytápění. Pít Martini na nule a tančit v zimním kabátu kdesi na lontě v hangáru, který si říká noční klub, to je poprvé, ale taky naposled!
  • Poprvé jsem si připadala jak lesbička. A to při ochutnávce vín, kdy má nová kamarádka, blonďatá Běloruska, zmerčila jednu holčinu a umanula si, že je určitě Ruska a musí s ní mluvit. Já ovíněná hrdinka se teda šla zeptat a ta Rusky vyhlížející Američanka si nejspíš myslela, že jí balím. Američanky teda asi nemají rády, když vypadají jak Rusky. Proč, to nechápu...
  • Poprvé jezdím na kole denně a to i v dešti. Kdo by chtěl ztratit v průměru 45min denně chozením pěšky když může využít zánovního bicyklu, který už skoro nepřehazuje a nemá blatníky???
  • A zase něco z nočního života. Poprvé jsem ochutnala Black Russian a White Russian. Ano je to alkohol! Správně, s vodkou!!! První ještě s kolou a Kahlua (prostě kávový likér) a do druhé se dává mlíko, bailey´s a taky to kávový. Je to nářez. Pak si zatancujte na Back to school party v dívčí školní uniformě na Macarenu a nebude to mít chybu.
  • Fish and chips for the first time! Mastný, nezdravá, kalorický, přesolený....co víc si v přiopilosti při private wine tasting přát?
Bylo by toho ještě víc, hlavně z kuchyně a alkoholu, ale už ne tak originálního. Ať žije třeťák a les petits plaisirs de la vie!

2 komentáře:

pseudointelektualka řekl(a)...

oni tam dovolujou nosit si do klubu vlastní alkohol? eh?

Lucie řekl(a)...

hej, prestan, nebo ti zacnu zavidet... :)