sobota 3. listopadu 2007

Poučný příběh o kole a alkoholu


Tato skvělá asociace alkoholiků na "úrovni"(vesměs všichni Oxbridge rejects, jednoduše smetánka která se nedostala ani na Cambridge ani na Oxford, tak museli sem, nepotěší:-)

PLUS:

to znamená ne s Mírou....
K tomu si přidejte tenhle skrovný Halloweenský obleček zakoupený na e-bay:


Ve spojení s tímhle zachovalým kolem, které se mi tedˇnepodařilo vyfotit,což znamená, že to nepřežil ani foták.....nas....


No a výsledek mohl vypadat takhle(pozn. po maminčině vyděšené rekaci dodávám, že je to jen ilustrační foto, foťák je prozatím mrtvý,ani vyfotit jsem si ty rány nemohla, v reálu nevypadají moje modřiny ani z desetiny jako na ILUSTRAČNÍ foto):

Naštěstí mám jen lehce podřený obličej, dodělaný kolena, odřeniny na dlaních (ano bez rukavic) big modřinu na hlavě (správně bez helmy)....


Vetší sranda, je že jeden pád mi nestačil, jela sem jako velká hrdinka dál a nastal samozřejmě druhý pád to už na obličej, abych se druhý ráno mohla s kocovinou a šokem podívat na svůj zakrvácený obličej

Ať žijou alkoholové večírky v rámci třeťáku v cizině!!!


1 komentář:

pseudointelektualka řekl(a)...

já bych tě hlavně chtěla vidět v tom oblečku... to snad bude někdo mít, nebo ne?