čtvrtek 1. listopadu 2007

Tak už i já

Po dvou letech rostoucí závislosti na všech vymoženostech Internetu, icq počínaje a Facebookem konče, jsem se rozhodla, že svou proměnu završím tímto blogem.

Popudů bylo několik: nový život hluboko ve Skotské zemi, nekonečné popisování toho jak se mám na skypu,msn a icq(což platí asi pro všechny kdo se tak rozhodli)a v neposlední řadě velký podíl na tom má kamarátka(pozn. kdo mě slyšel za poslední dva roky mluvit, ví, že jsem pochytila hodně výrazů ze slovenštiny, jako například fameux "jaj" nebo i kamarátka, tahle hrubka je tam tudíž schválně) http://www.pseudointelektualka.blogspot.com/, která též miluje růžovou a kterou velice pobavil můj včerejsší příběh s kolem (coming soon...).

Ale nezaručuju nic, ani to že to bude ftipné,(ale snad se někdy zadaří, se zdejším rytmem nočního života a vypitých lahví Martini, to nebude takový problém). Bref, hlavně pro ty, co zajimá jak si tu tenhle rok v St Andrews žiju.

Tak hurá do toho, snad i pro Vás to bude někdy zábava

3 komentáře:

A. řekl(a)...

tož vitaj!

ZuzkaA řekl(a)...

super napad ninus, aspon budeme seci , co sme mino, radne informovani o seckych somarinach, co tam svaras!!! :)

tak zazitkom a alkoholu zdar!!!

PS: chyba mi to tvoje jaj...s ceskym prizvukom to znie strasne zlato :P

martinibaby řekl(a)...

vdaka Zuzi, však už za týden ho uslyšíš