pondělí 3. prosince 2007

Une gueule de Tchèque???

Vypadám na pohled jako Češka? Nosím nějaký poznávací znamení? V tomhle duchu jsem přemítala, když jsem se vracela v Edinburghu "domů" nočním busem (mimochodem za kilo noční autobus, to ani v Paříži snad není)z noční pařby.

Jedna černovlasá holčina mě totiž při paření na Justina Timberlaka upřeně sledovala, pak přišla a rovnou, s neuvěřitelnou jistotou mi povída: "Já jsu Slovenka, jak se jmenuješ?" ve slovenštině samozřejmě...!!!Slovenská kamarátka se jmenuje Veronika a mám i její číslo:-) Ale pořád mi vrtá hlavou jestli se fakt mi Slované mezi sebou poznáme? Mini sukni tam měl kde kdo a ta moje nebyla z nejkratších....tancování na tuctuc taky nemám nějak specificky česko-slovenský...byla jsem s Francouzema tak na anglickým přízvuku se to taky poznat nedalo. Asi to je instinkt

Jinak mimo paření byl tento víkend ve znamení nákupů (heč,heč už mám všechny Vánoční dárky), výbordelné horké čokolády v kavárně, která ma docela funny název: "Chocolate soup" a svařáku na Vánočním trhu v Edinburghu. Dokonce jsem si prohlídla vánočně nasvícené město z Ruskýho kola.

Takže už mám i vánoční náladu, nemůžu se dočkat kapra, maminčinýho cukroví(linecký a vanilkový rohlíčky-ach,ach aaaaaaaaaaaach)a celkově domova.

P.S.: A jako třešničku na dortu pro Vás mám jednu big zprávu. Za krásných 15 liber jsem si zakoupila zbrusu nové JAHŮDKOVĚ RŮŽOVÉ (aaaaaaaaano ta samá barva jako můj zimní kabát)kozačky.

Žádné komentáře: