středa 13. února 2008

Celarůžová forever???

Název na blog skvělý, ale zůstanu tím pádem navždy zapsaná jako růžová?

Kam mi pamět sahá, tak jsem nikdy neměla garderóbu tak růžovou. Pastelový barvy byly vždy dominantní, moc černý, tmavě modrý jsem nikdy nenosila. Ale na druhou stranu na podzim se vždy zblázním do hnědý, béžový a tak, na jaro mám přichystaný pár červeno-bílých outfitů. Přesto dárečky (za všechny moc děkuju, byla jsem z nich nadšená!!!) byly letos v trendu mé růžové stránky osobnosti: růžová taška na notebook, růžová šála, bijoux a dokonce růžový skládací deštník s volánkama.

Ve finále všechno mi to ladí a nebudu popírat, že bych se o to nesnažila. Ale sluší mi ta růžová vůbec? Kdy jí ale jindy nosit? Těžko si ve čtyřicítce na sebe vezmu jahůdkový kabát a ještě víc růžové kozačky- to bych vypadala jak prdlice a blbka dohromady, a to je podle mého tatínka nejhorší kombinace. Není tedy načase trochu barevně zpestřit šatník dokud nebude moc pozdě???

Žádné komentáře: